Дарынды балалармен жұмыс кезінде мұғалімдерге арналған ұсыныстар

Жұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емес
 

Дарынды балалар - бұл көрнекті қабілеттерге байланысты, тәжірибелі мамандардың пікірінше, белгілі бір қызметті жоғары деңгейде бір немесе бірнеше салада игеруге қабілетті балалар. Құрметті ұстаздар, сіздерге табысты болу үшін дарынды балалармен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар ұсынамыз/

  • Дарынды баланың жеке ерекшеліктерін, мінез-құлық ерекшеліктерін зерттеңіз.
  • Сіз жоғары өзін-өзі бағалаудың қалыптасқан ішкі идеясын жеңуіңіз керек: мұндай өзін-өзі бағалауды бұзып қана қоймай, ал үмітсіздік жағдайында балаға оның ерекше мүмкіндіктерінің санасын ояту керек.
  • Білім қорынан тыс қабілеттерді дамыту жүйесін жетілдіру. Сабақта және сабақтан тыс уақытта оқытудың даралығы мен саралануына назар аудару керек, бұл кестедегі жүктемені азайтады және дарынды балалармен үйірме мен жеке жұмысқа көп сағат бөледі. Бұл жағдайда сабақтан тыс жұмыстарды ерікті түрде таңдау принципі болуы керек.
  • Сабақта және одан тыс оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамыта отырып, проблемалық-зерттеу әдісін белсенді пайдалану. Ойдың белсенді тәуелсіз жұмысы оқушыларға проблема туындаған кезде басталатыны белгілі. Оқыту репродуктивті емес, шығармашылық сипатта болуы керек.
  • Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін, қиялын дамытатын ерекше тапсырмалар жиынтығы түрінде өз бағдарламаларына қосымшалар жасау қажет.
  • Оқушылар әрқашан өздері "жоғары" көтерілуі, осылайша, деңгейлерін жоғары көтеру үшін қиындықтың жоғары деңгейінде сабақ беру. Бағдарлау қабілеттердің қол жеткізілген деңгейінен, оң мотивациядан озып кетуі керек.
  • Қабілеттерді дамыту үшін жасөспірімнің жоғары танымдық белсенділігі қажет, және кез-келген әрекет қабілеттерді дамытпайды, тек эмоционалды жағымды. Сондықтан сабақтар Достық жағдайда өтуі керек. Міндетті түрде жетістікжағдайы құрылуы тиіс.
  • Оның кез-келген идеясын құрметтеңіз және талқылаңыз. Маған сеніңіз, бұл балаға кейде түсініксіз болып көрінетін нәрсені түсінуге және жасауға мүмкіндік беріледі.
  • Дарынды балалармен сабаққа дайындалу кезінде дарынды баланың ақыл-ойының ауыр жүктемесі қажет екенін ұмытпаңыз. Ойлаудың тәуелсіздігі, мұғалімге, содан кейін өзіне қатысты сұрақтар – сабақтың сәттілігінің міндетті компоненттері.
  • Оқу әдісі туралы ойланыңыз. Дарынды оқушылар мүлдем өзгеше дайындауды талап етеді, өйткені олардың қайта тексеруге, "өзіне түсінуге деген", эксперименттеуге ерекше ұмтылыс ерекшеленеді.
  • Дарынды баламен жұмыс жасаудағы мұғалімнің басты міндеті-байыпты шығармашылық жұмысқа деген талғамға баулу.
  • Әзіл сезімін дамытыңыз. Бірақ дарынды балалар өте мақтаншақ, осал, сезімталдықты сезінетінін есте ұстаған жөн – және өте сәтті емес әзіл оларды ұзақ уақытқа тоқтата алады.
  • Балалармен жұмыс жасаудың қолайлы атмосферасын құруға тырысыңыз. Мейірімді болыңыз, сынамаңыз. Дарынды балалар ең сезімтал.
  • Оқушыны жігерлендіріңіз, мадақтаңыз, жоғары балл қоюдан қорықпаңыз, бірақ керісінше емес.
  • Сабақта тәжірибе жасаңыз. Күлкілі болудан қорықпаңыз және сонымен бірге қорқыныш емес, құрметтеу керек екенін дәлелдеңіз.

Балаларға өздерін еркін ұстауға және сұрақтар қоюға мүмкіндік беріңіз. Егер бала бір нәрсеге қызығушылық танытса, онда ол ойлайды, егер бала бір нәрсеге қызығушылық танытса, онда ол ойлайды, ал егер ол ойласа, мұғалім бір нәрсеге қол жеткізді. Мектепті бітіргеннен кейін оқушы бір нәрсеге қол жеткізе алады немесе жай ғана жақсы адам бола алады, сондықтан мұғалім өз міндеттерін орындады.

Яндекс.Метрика