Шет тілі мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі

Жұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емес
 

Шет тілі мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі

Әдістемелік бірлестігінің тақырыбы: Білім беру сапасын арттыру факторы ретінде Педагогтің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.

Әдістемелік бірлестігінің мақсаты: Білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін қолдану арқылы білім беру процесінің тиімділігін арттыру, мұғалімнің кәсіби деңгейі мен педагогикалық шеберлігін үздіксіз жетілдіру.          

Әдістемелік бірлестігінің міндеттері:

  1. Қалалық іс-шараларда, оқытудың авторлық инновациялық әдістері мен тәсілдерін әзірлеуде мұғалімдер қызметінің нәтижелілігін жандандыру.
  2. Олимпиадаларға, конкурстарға дайындық бойынша ынталы оқушылармен жұмысты күшейту, дарынды балалармен жеке жұмыс түрлерін жетілдіру.
  3. Жаңартылған білім беру мазмұны аясында оқытушылардың педагогикалық шеберлік деңгейін, олардың эрудициясы мен оқу пәні саласындағы құзыреттілігін және оны оқыту әдістемесін жетілдіру бойынша жұмысты жалғастыру.
Әдістемелік бірлестігінің құрамы:
Алиева Диана Гайдаровна

Әдістемелік бірлестігінің жетекшісі:

Алиева Диана Гайдаровна

Ағылшын тілі мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 3 ж

Санаты: біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы, педагог

Педагогикалық ұстаным: «Ученик — это не сосуд, который надо наполнить, а факел, который надо зажечь.» Плутарх

Кадырбаева Назымгуль Жангельдиевна

Кадырбаева Назымгуль Жангельдиевна

Ағылшын тілі мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 12 ж

Санаты: біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы, педагог зерттеуші

Педагогикалық ұстаным: «Мұғалім-бұл бірегей мамандық, беру кезінде-сіз аласыз, оқыта отыра - сіз үйренесіз, өсесіз-сіз жасарасыз.»

Насырова Светлана Александровна

Насырова Светлана Александровна

Ағылшын тілі мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 11 ж

Санаты: біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы, педагог сарапшы

Педагогикалық ұстаным: «"Егер мұғалім тек ісіне сүйіспеншілікке ие болса, ол жақсы мұғалім болады. Егер мұғалім тек әкесі мен анасы сияқты оқушыға деген сүйіспеншілікке ие болса, ол барлық кітаптарды оқыған, бірақ ісіне де, оқушыларына деген сүйіспеншілікке ие емес мұғалімнен жақсы болады. Егер мұғалім ісіне және оқушыларына деген сүйіспеншілікті біріктірсе, ол Мінсіз мұғалім» (Л.Н. Толстой)

Кинтаева Дана Маратовна

Алдабергенова Дана Маратовна

Ағылшын тілі мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 5 ж

Санаты: біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы, педагог сарапшы

Педагогикалық ұстаным: «Мұғалімдер, егер олар бір уақытта өздері қатты оқымаса, біреуді сәтті үйрете алмайды» Али Апшерони

Омельчук Анна Михайловна

Омельчук Анна Михайловна

Ағылшын тілі мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 8 ж

Санаты: біліктілігінің орта деңгейндегі маманы, педагог-модератор

Педагогикалық ұстаным: «Жақсы мұғалім болу үшін Сіз сабақ бергенді жақсы көріп, сабақ бергендерді жақсы көруіңіз керек» В.Ключевский

Ескалиева Анар Каирбаевна

Ескалиева Анар Каирбаевна

Ағылшын тілі мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 12 ж

Санаты: біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы, педагог-модератор

Педагогикалық ұстаным: «Мұғалім-бұл бірегей мамандық - сіз бере отыра аласыз, үйрете отыра - сіз үйренесіз, өсе отыра-сіз жасарасыз»

Иманова Гульмира Сансызбаевна

Иманова Гульмира Сансызбаевна

Ағылшын тілі мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 11 ж

Санаты: біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы, педагог сарапшы

Педагогикалық ұстаным: «Балаларға ағылшын тіліне деген қызығушылықты ояту, оң көзқарас қалыптастыру және оның қазіргі өмірдегі маңыздылығын түсіну».

Бауэр Анастасия Владимировна

Бауэр Анастасия Владимировна

Ағылшын тілі мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 2 ж

Санаты: біліктілігінің орта деңгейндегі маманы, педагог

Педагогикалық ұстаным: «Жақсы мұғалім болу үшін Сіз сабақ бергенді жақсы көріп, сабақ бергендерді жақсы көруіңіз керек» В.О. Ключевский

Бараненко Екатерина Игоревна

Бараненко Екатерина Игоревна

Ағылшын тілі мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 1 ж

Санаты: біліктілігінің орта деңгейндегі маманы, педагог

Педагогикалық ұстаным: Творить, пробовать, искать и развиваться!

Войкин Александр Андреевич

Войкин Александр Андреевич

Ағылшын тілі мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 1 ж

Санаты: біліктілігінің орта деңгейндегі маманы, педагог

Педагогикалық ұстаным: «Наша задача не в том, чтобы сделать себя необходимыми нашим детям, а, напротив, в том, чтобы помочь им научиться по возможности обходиться без нас» (К.О. Конради).

Харламова Алена Викторовна

Харламова Алена Викторовна

Ағылшын тілі мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 2 ж

Санаты: біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы, педагог

Педагогикалық ұстаным: «Жақсы мұғалім болу үшін Сіз сабақ бергенді жақсы көріп, сабақ бергендерді жақсы көруіңіз керек»  В.Ключевский.

Горбаленко Кристина Дмитриевна

Горбаленко Кристина Дмитриевна

Ағылшын тілі мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 1 ж

Санаты: біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы, педагог

Педагогикалық ұстаным: «Үйрену және үйрету қажет жоғалтуы талғамын тануға және тілегі дамиды.»

Казиканова Бакытгуль Нагметжановна

Казиканова Бакытгуль Нагметжановна

Ағылшын тілі мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 5 ж

Санаты: біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы, педагог

Педагогикалық ұстаным: «Серость порождает серость. Огонь порождает огонь»

Аймухамедова Сауле Тукешевна

Аймухамедова Сауле Тукешевна

Ағылшын тілі мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 22 ж

Санаты: біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы, педагог-модератор

Педагогикалық ұстаным: «A teacher takes a hand, opens a mind, touches a heart and forms the future»

Бермухамбетова Асель Атымтаевна

Ағылшын тілі мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 13 ж

Санаты: біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы, педагог

Педагогикалық ұстаным: «»

Трухан Наталья Олеговна

Ағылшын тілі мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 13 ж

Санаты: екінші санаты біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы

Педагогикалық ұстаным: «»

Доценко Марина Константиновна

Доценко Марина Константиновна

Ағылшын тілі мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: бір жылға дейін

Санаты: біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы, Педагог-тағылымдамашы

Педагогикалық ұстаным: «»



Яндекс.Метрика