Бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі

Жұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емес
 

Бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі

Әдістемелік бірлестігнің тақырыбы: «Бастауыш сынып оқушыларының жаһандық құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған технологияларды заманауи білім беру жұмысының тәжірибесіне енгізу».

Әдістемелік бірлестігінің мақсаты: Сапаға қол жеткізу мақсатында Заманауи білім беру технологияларын қолдана отырып, бастауыш сынып оқушыларының жаһандық құзыреттіліктерін қалыптастырудың тиімді әдістерін, әдістері мен құралдарын дамытуға жағдай жасау.            

Әдістемелік бірлестігінің міндеттері:

  • Білім алушылардың құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған заманауи білім беру технологияларын ӘБ барлық мұғалімдерінің жұмыс тәжірибесіне енгізуді жалғастыру.
  • Бастауыш сынып оқушыларының жалпы білім беру және зерттеу дағдыларын қалыптастыру бойынша жұмысты жалғастыру.
  • Бүкілресейлік халықаралық маңызы бар олимпиадалар мен конкурстарға қатысу бойынша дарынды балалармен жұмысты жалғастыру.
  • Үлгерімі нашар балалармен жұмыс жасаудың нысандары мен әдістерін жетілдіру.
  • Өз білімін көтерудің таңдалған тақырыбы бойынша тереңдетілген жұмыс арқылы ӘБ педагогтерінің кәсіби деңгейін арттыру, педагогикалық және әдістемелік әдебиеттерді зерделеу, біліктілікті арттыру курстарынан өту, оқу процесіне инновациялық технологияларды енгізу, педагогтарды аттестаттау, мұғалімдердің шығармашылық және кәсіби конкурстарға қатысуы
Әдістемелік бірлестігінің құрамы:
Радченко Анжела Анатольевна

Әдістемелік бірлестігінің жетекшісі:

Радченко Анжела Анатольевна

Бастауыш сынып мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 10 ж

Санаты: біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы, педагог сарапшы

Педагогикалық ұстаным: «Ой тек жақсы сезіммен жарықтандырылған кезде ғана жарқырайды» (В. Ключевский)

Альшимбаева Салтанат Салимхановна

Альшимбаева Салтанат Салимхановна

Бастауыш сынып мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 16 ж

Санаты: біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы, педагог модератор

Педагогикалық ұстаным: «Бүгінгі қызығушылық пен таным-ертеңгі жетістік пен тану»

Бондарь Злата Владимировна

Бондарь Злата Владимировна

Бастауыш сынып мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 22 ж

Санаты: бірінші санат біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы

Педагогикалық ұстаным: «Оқушыларыңды жақсы көруің керексің. Үйрету кәсіби».

 

Гильдерман Наталья Александровна

Гильдерман Наталья Александровна

Бастауыш сынып мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 10 ж

Санаты: біліктілігінің орта деңгейндегі маманы, педагог модератор

Педагогикалық ұстаным: «Мұғалім-бұл жай ғана мамандық емес, әр адамның өмірінің бір бөлігі. Бұл бөлік ең жақсы болуы керек ».

Гущина Светлана Александровна

Гущина Светлана Александровна

Бастауыш сынып мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 11 ж

Санаты: екінші санат біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы

Педагогикалық ұстаным: «Өмір сүріңіз, армандаңыз, ең батыл жоспарларды жасаңыз және оларды өмірге әкеліңіз!»

Жучкова Наталья Геннадьевна

Жучкова Наталья Геннадьевна

Бастауыш сынып мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 28 ж

Санаты: біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы, педагог зерттеуші

Педагогикалық ұстаным: «Оқушыға жай ғана білім бермей және өз жанының бір бөлшегін беру керек. Оқушы мұғалімге қорқыныштан емес, құрметпен бағынуы керек. Мұғалім мен оқушы арасындағы құрмет өзара болуы керек. "Жаман" оқушы жаман адам емес. Әр балаға назар аудару керек, қамқорлық пен сүйіспеншілікке қарауға құқылы. Мұғалімі баланы бір нәрсеге үйрете алады, ол оларды және өз пәнін жақсы көретін болса»

Иночкина Елена Александровна

Иночкина Елена Александровна

Бастауыш сынып мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 10 ж

Санаты: біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы, педагог модератор

Педагогикалық ұстаным: «Мұғалім тек мамандық емес, өмірдің бір бөлігі».

Карина Гульнара Абусагитовна

Карина Гульнара Абусагитовна

Бастауыш сынып мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 27 ж

Санаты: біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы, педагог модератор

Педагогикалық ұстаным: «Педагог-ол мәңгілік жасампаз. Ол өмірге және еңбекке үйретеді. Мен мұғаліммін, тәлімгермін, тәрбиешімін. Сол үшін өз тағдырыма алғыс айтамын»

 Кирдун Виктория Сергеевна

Кирдун Виктория Сергеевна

Бастауыш сынып мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 17 ж

Санаты: бірінші санат біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы

Педагогикалық ұстаным: «Оқушыларға ғана емес, өзіңізге де талапшыл болыңыз, қол жеткізген жетістіктермен тоқтап қалмаңыз және үнемі жетілдіріңіз»

Мартыненко Виктория Александровна

Мартыненко Виктория Александровна

Бастауыш сынып мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 2 ж

Санаты: біліктілігінің орта деңгейндегі маманы, педагог модератор

Педагогикалық ұстаным: «Жасау, тырысу, іздеу және дамыту».

Нурмышева Снежана Юрьевна

Нурмышева Снежана Юрьевна

Бастауыш сынып мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 28 ж

Санаты: біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы, педагог сарапшы

Педагогикалық ұстаным: «Мұғалім оқушыларды жақсы көруі керек, өз пәнін жақсы көруі керек, содан кейін ғана үйрету керек»

Нещадим Галина Валерьевна

Нещадим Галина Валерьевна

Бастауыш сынып мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 1 ж

Санаты: біліктілігінің орта деңгейндегі маманы, педагог

Педагогикалық ұстаным: «Балаға деген сүйіспеншілігі жоқ мұғалім-бұл дауыссыз әнші, есту қабілеті жоқ музыкант, түс сезімі жоқ суретші сияқты»

Омарова Гульнара Булатовна

Омарова Гульнара Булатовна

Бастауыш сынып мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 18 ж

Санаты: біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы, педагог зерттеуші

Педагогикалық ұстаным: «Оқушыны жұмыс істеуге үйрет, жұмысты жақсы көруге үйрету ғана емес, бірақ онымен жақын болуға , ол болмысы болуға үйрет. Оны өз бетінше ойлауға, іздеуге, өзін көрсетуге, дамытуға, өзін тұрақты адам ретінде дамытуға үйретіңіз»

Петрякова Светлана Петровна

Петрякова Светлана Петровна

Бастауыш сынып мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 31 ж

Санаты: біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы, педагог зерттеуші

Педагогикалық ұстаным: «Білімді адам білімсіз адамнан ерекшеленеді, ол өзінің білімін аяқталмаған деп санайды (К.Симонов).

Вяткина Татьяна Викторовна

Вяткина Татьяна Викторовна

Бастауыш сынып мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 34 ж

Санаты: жоғары санат біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы,

Педагогикалық ұстаным: «Маңыздыны білуге үйретуге болмайды – мұғалім, ол жол ғана көрсете алады» (Р. Олдингтон)

 

Айзверт Виктория Александровна

Айзверт Виктория Александровна

Бастауыш сынып мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 18 ж

Санаты: бірінші санат біліктілігінің орта деңгейндегі маманы,

Педагогикалық ұстаным: «Өз балаларын әркім үйренгісі келетін етіп үйрету. Бірге алға ұмтылыңыз және мұнымен тоқтамаңыз»

Вдовикова Анна Александровна

Вдовикова Анна Александровна

Бастауыш сынып мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 18 ж

Санаты: біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы, педагог сарапшы

Педагогикалық ұстаным: «Мұғалім-бұл жай ғана мамандық емес, әр адамның өмірінің бір бөлігі. Бұл бөлік ең жақсы болуы керек»

 

Ростовцева Анна Владимировна

Ростовцева Анна Владимировна

Бастауыш сынып мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 4 ж

Санаты: біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы, педагог

Педагогикалық ұстаным: «Балаларды оқыту үшін Сіз өзіңізді үнемі оқып отыруыңыз керек »

 

Шпехт Наталья Васильевна

Шпехт Наталья Васильевна

Бастауыш сынып мұғалімі

Педагогикалық еңбек өтілі: 24 ж

Санаты: біліктілігінің жоғары деңгейндегі маманы, педагог сарапшы

Педагогикалық ұстаным: «Оқушы-бұл толтырылуы керек ыдыс емес, оны алау сияқты жағу керек»



Яндекс.Метрика