Дарындылықтың жас ерекшеліктері

Жұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емес

Балалардың дамуында дарындылықтың көрінісі жүзеге асырылатын бірнеше кезеңдер бар:

  1. Ерте жастағы дарындылық (0-3 жас)
  2. Мектепке дейінгі жастағы дарындылық (3-7 жас)
  3. Кіші мектеп жасындағы дарындылық (7-10 жас)
  4. Жасөспірім және жасөспірім кезіндегі дарындылық (11-18 жас)

Олардың ерекшеліктерімен танысайық.

Дарынды балалардың ата-аналарына ұсыныстар

Пайдаланушы бағалауы: 5 / 5

Жұлдызша белсендіЖұлдызша белсендіЖұлдызша белсендіЖұлдызша белсендіЖұлдызша белсенді

Дарынды балалар - әр түрлі қызмет салаларында үлкен жетістіктерге және керемет нәтижелерге қол жеткізе алатын балалар.

Үлкен қабілеттері бар дарынды балалар бәріне өздері қол жеткізе алады деген пікір кең таралған. Құрметті ата-аналар сіздерге мектепке дейінгі және жоғары мектеп жасына дейінгі дарынды балалардың белгілерін ұсынамыз.

1-сынып оқушыларының мектепте бейімделуі бойынша ата-аналарға арналған ұсыныстар

Жұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емес

Бірінші сынып оқушыларының көбісі мектепке бала-бақшадан келген балалар. Онда ойындар, серуендер, жайлы режимі, күндізгі ұйықтау, әрқашанда жандарында тәрбиешісі. Мектепте бәрі басқаша.

Бейімделу үшін оған күш-жігер мен уақыт қажет. Бірінші сынып оқушылары үшін мектепке бейімделу кезеңі өте қиын болып табылады, сол кезең 2-3 аптадан жарты жылға дейін созылуы мүмкін. Бұл көптеген факторларға байланысты: баланың жеке ерекшелігіне, типті оқу орындарына, білім беру бағдарламаларының күрделі деңгейіне, баланың мектепке деген даярлық дәрежесіне.

Оныншы сынып оқушыларының бейімделу кезеңі қиындықтары.

Жұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емес
  1. Сынып ұжымының жаңа құрамына бейімделу.
  2. Оқу уәждемесін өзектендіру, өз білімінің жетістігіне жауапкершілікті өзіне алу қажеттілігі, өзанықтамасы.
  3. Оқу «қиындықтарының» сапалы және сандық өсуіне бейімделу.
  4. Жынысы басқа адамдарға қызығушылық, өзінің жыныстық рөлін дербестендіру.

Ересек оқушылардың қандай ерекшеліктерін ескеру қажет?

Құрметті 5-сынып оқушыларының ата-аналары!

Жұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емес

5-сынып оқушысының мектеп жетістігінің  бірінші шарты – ол ұшыраған немесе ұшырауы мүмкін сәтсіздіктеріне қарамастан баланы сөзсіз қабылдау.

Міндетті түрде бала оқитын мектепке, сыныпқа, баланың мектептегі әр бір күніне қызығушылықты білдіріңіз.

Міндетті түрде оның сыныптастарымен танысыңыз және мектептен кейін балалардың қарым қатынас жасауына мүмкіндік беріңіз.

Балалармен бірге

Жұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емес

Құрметті ата-аналар!

Сіз өзін саналы, мұқият және түсінетін ата-ана екніңізді көрсете аласыз. Сіз балаларыңыз үшін жаңа, қызықты і стерге, әріптестікке, балалар әлеміндегі достық және одақтасқа шабыт көзі бола аласыз. Бұл сіз ойлағаныңыздай қиын емес. Ең бастысы, бұл шешімді қабылдау және үйде амалсыз отырудан тітіркендірмей, ағымдағы жағдайдың бірге өмір сүруінен әлемдегі ең жақын адаммен – балаңызбен бірге қуанышты эмоциялар алу.

Қашықтықтан оқытудағы уақытша болатын балалардың ата-аналарына ұсыныстар

Жұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емес

Бірінші кезекте өзінің  бен бала үшін әдеттегі күн тәртібі мен ырғағын  сақтаңыз (ұйқы және сергектік уақыты, сабақтың басталу уақыты, олардың ұзақтығы, «үзіліс» және т.б.) сақтап, ұстап тұру керек. Күн тәртібінің күрт өзгеруі баланың бейімделу мүмкіндіктерінің елеулі қайта құрылуын тудыруы және шамадан тыс кернеу мен күйзеліске әкелуі мүмкін.

Карантинді қалай өтуге болады: отбасы психологының кеңестері

Жұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емес

Бүкіл әлем бұзылады деп ойлаған кезде тыныш қалу қиын. Экономикалық жағдай өзгеруде, басқа елдерден жаман жаңалықтар келеді. Бұдан әрі не болады? Дағдарыстан кейінгі өмір қандай болады?

Адамның жарақаттану оқиғасына реакциясы толқу, қатты қорқыныш, басқарылмайтын дүрбелең реакциялары, тіпті өзіне бақылауды толық жоғалтуға дейін пайда болуы мүмкін. Қазір біздің көпшілігіміз жаңалықтарға үнемі мониторинг жүргізіп, аурушаңдық статистикасын қадағалауда, пікір алмасуда, қалыптасқан қауіп-қатерге қарсы тұру әдістерін талқылауда. Көптеген адамдар жақындары бар жабық кеңістікте үйде апта бойы болуға мәжбүр, көптеген адамдар үшін бұл жаңа тәжірибе. Осыған байланысты бұрын аулақ болған отбасы ішіндегі, тұлғааралық қатынастарда жаңа қиындықтардың пайда болуын болжауға болады.

Жарияланған эпидемия кезеңінде мектепке дейінгі және бастауыш сынып оқушыларының ата-аналарына арналған кеңестер

Жұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емес

Баламен бірге нақты мазмұндық қызметпен айналысыңыз. Бірге ойыншық, бірлескен сурет жасаңыз, тағам дайындаңыз. Бала ата-анасының жанында және онымен бірге бірдеңе жасағанда - бұл алаңдатпайды.

Бұл уақытты баламен бір-біріңізді жақсы білу үшін пайдалануға тырысыңыз.

Яндекс.Метрика